/
Microsoft Teams návody
- KROK: Ak sa Vaše konto nenájde automaticky, zvoľte možnosť Použiť iné konto

2. KROK: Následne zadajte svoj email

3. KROK: Vyplňte svoje prihlasovacie údaje

4. KROK: Následne odškrtnite možnosť Povoliť mojej organizácií spravovať moje zariadenia (1.). Na základe Vašich preferencií zvoľte možnosť (2.):
- Áno, všetky aplikácie – ak chcete zdieľať prihlásenie s inými Microsoft aplikáciami, napr. OneDrive, Teams a pod.
- Nie, iba táto aplikácia – Ak sa chcete prihlásiť len do tejto aplikácie.

- KROK: Zvolíme možnosť Kalendár (1.) a následne možnosť Nová schôdza (2.)

2. KROK: Pre naplánovanie meetingu je vhodné vyplniť nasledovné údaje:
- Názov meetingu (1.)
- Emailové adresy účastníkov meetingu (2.)
- Čas a trvanie meetingu (3.)
- Popis meetingu – krátke informácie o meetingu (4.)
- Meeting potvrdíme možnosťou uložiť (5.)

Priebeh meetingu

Jednotlivé ovládacie prvky je možné opísať nasledovne:
- Chat – zapnutie režimu správ (chatu).
- Ľudia – zobrazenie prezencie osôb v meetingu.
- Prihlásiť – vyžiadanie pozornosti
- Miestnosti – ak je meeting delený do viacerých miestností, ich správa je možná na tomto mieste. Vhodné napríklad pre delenie študentov na skupinovú prácu.
- Ďalšie – rozšírené možnosti a nastavenia
- Zaznamenať a prepísať – umožňuje spravovať nahrávanie a prepisovanie meetingu.
- Nastavenia – dodatočné nastavenia meetingu, zariadenia a konta.
- Kamera – Zapnutie a vypnutie kamery, výber kamery, pridanie alebo úprava virtuálneho pozadia
- Mikrofón – Zapnutie a vypnutie mikrofónu ako aj jeho dodatočné nastavenia
- Zdieľať – Umožňuje zdieľať plochu ako celok, alebo konkrétnu aplikáciu
- Odísť – Opustenie / ukončenie meetingu.