LogoLogo
icon
Hľadať
iconPortálicon
SK
Menu
Logo
LinkedIn - UVT TUKEYouTube - UVT TUKEInstagram - UVT TUKE
Logo

LinkedIn - UVT TUKEYouTube - UVT TUKEInstagram - UVT TUKE

Informácie

  • O nás
  • Návody
  • FAQ
  • Kontakty

Nastavenia

  • E-mail
  • Telefóny
  • VPN
  • WiFi

Systémy

  • Helpdesk
  • Identity
  • MAIS
  • Moodle

Adresa

Němcovej 3, 042 01 Košice, Slovenská republika

Dispečing

055/602 6000

Sekretariát

055/602 7602

© 2025 Technická univerzita v Košiciach, všetky práva sú vyhradené.
Podmienky ochrany súkromia
SlužbyE-mailové službyTelefónne službyPočítačová sieť TUNETBezdrôtová WiFi sieťVzdialený prístup cez VPNSystém jednotného prihláseniaTelekonferenčné systémyInformačné systémy a webstránky univerzityCloudové službySoftvér manažovaný ÚVT
/

Telefónne služby

IP telefónia na TUKE bola uvedená do plnej prevádzky v roku 2012 ako služba v rámci existujúcej počítačovej siete TUNET. Používateľom boli sprístupnené nové služby, ako napr. identifikácia volajúceho, prístup k telefónnemu adresáru priamo z displeja telefónu, konferenčné hovory, hlasitý hovor, či bezplatné telefonovanie medzi univerzitami na Slovensku.

Z používateľského hľadiska ostalo pripojenie TUKE do verejnej telefónnej siete bez zmeny. Taktiež ostal zachovaný pôvodný číslovací plán TUKE.

Na pripojenie IP telefónov boli využité najmä existujúce rozvody počítačovej siete TUNET. V čase uvedenia IP telefónie do prevádzky bolo nakonfigurovaných a osadených vyše 1300 IP telefónov a viac ako 40 sieťových prepínačov. V súčasnosti je v prevádzke viac ako 1800 IP telefónov. 

V prípade otázok nás môžete kontaktovať e-mailom na adrese ipt@helpdesk.tuke.sk

Hlavné funkcionality

  • Extension Mobility – Poskytuje možnosť vybraným požívateľom prihlásiť sa na hociktorý IP telefón svojim loginom a PIN kódom a takto prijímať alebo uskutočňovať hovory so svojim číslom a nastaveniami.
  • 3-bodová konferencia – Služba IP telefónu, ktorá umožňuje vykonať audio­‑konferenčný hovor medzi 3 účastníkmi.
  • TUKE Yellow pages – Telefónny zoznam Technickej univerzity v Košiciach dostupný priamo z prostredia IP telefónu.
  • Personal Directory – Umožňuje vytvoriť si vlastný telefónny zoznam s menami a číslami.
  • Presmerovanie všetkých prichádzajúcich hovorov – Umožňuje preposlať všetky prichádzajúce hovory na iné číslo.
  • Hlasová schránka (voicemail) – Umožňuje prijať hlasový odkaz a vypočuť si ho neskôr, resp. prijať emailom.
  • Možnosť volať na ENUM čísla – Umožňuje volať „zadarmo“ medzi univerzitami, ktoré participujú v systéme ENUM.

Návody

  • Návody pre IP telefóny
  • Ako si pripojiť IP telefón
  • Aplikácia Cisco Jabber