Návod na prácu s nevyžiadanou poštou pre používateľov Microsoft Outlook
Tento návod slúži pre používateľov aplikácie Microsoft Outlook 2019/365, ktorí používajú Exchange protokol.
V aplikácii, v záložke Domov, zvolíme tlačidlo Nevyžiadané a následne Možnosti nevyžiadanej pošty.

Následne sa zobrazí formulár, kde môžeme zvoliť záložku Blokovaní odosielatelia alebo Dôveryhodní odosielatelia (1.) s cieľom blokovania odosielateľov alebo vytvorenia zoznamu dôveryhodných odosielateľov.
Pre pridanie záznamu zvolíme možnosť Pridať a do formulára napíšeme adresu, ktorú chceme blokovať alebo nastaviť dôveru. Adresy pridávame v tvare doveryhodna@adresa.sk, pre prípad pridania celej domény do formulára napíšeme doveryhodnadomena.sk a zvolíme možnosť OK.
Po kontrole pridaných adries zvolíme možnosť OK (3.).

V prípade, ak Vám do schránky dôjde správa, ktorú považujete za nevyžiadanú, môžete ju označiť ako nevyžiadanú poštu stlačením pravého tlačidla myši na správu a zvolíme možnosť Nevyžiadané a následne možnosť Zablokovať odosielateľa.
Táto možnosť nastaví pravidlo blokovania pošty od odosielateľa tejto správy a taktiež správu následne odstráni.

V prípade, ak je Vám doručená správa do priečinka nevyžiadanej pošty a považujete túto správu za korektnú, môžete túto správu aj jej odosielateľa pridať do zoznamu dôveryhodných nasledovne:
Klikneme pravým tlačidlom myši na správu a zvolíme možnosť Nevyžiadané a následne možnosť Nie je nevyžiadané.
Táto funkcionalita pridá odosielateľa správy do zoznamu dôveryhodných odosielateľov a presunie poštu do priečinka Doručenej pošty.
